ח"כ ממרצ: "אינני מתבייש לומר שאני לומד הרבה מגפני" • האזינו

אסתי פלד 1 Comment on ח"כ ממרצ: "אינני מתבייש לומר שאני לומד הרבה מגפני" • האזינו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקרבות בוועדת הכספים מספקים גם רגעי אחדות ופרגון יוצאי דופן.

ח"כ עיסאווי פריג' חבר סיעת מרצ וחבר ועדת הכספים, אומר היום ל'קול חי' כי "חברי הכנסת מיהדות התורה מגלים בקיאות ולוחמנות שכיף ללמוד מהם, ובמיוחד גפני – שלהיות נוכח בוועדה ולשמוע וללמוד ממנו איך הוא מוביל את ההתנגדות ואת האופוזיציה זה מאד נדיר. אני מעריך אותו ואני לומד ממנו רבות".

בצעד נדיר, פריג' מפרגן לחברי הכנסת החרדים על התנהלותם בוועדת הכספים. "אמנם חברי כנסת לא רגילים לפרגן אחד לשני, אבל חברי הכנסת החרדים, ובמיוחד החברים מדגל התורה ואגודת ישראל, מגלים בקיאות ולוחמנות שכייף ללמוד מהם", אומר פריג'.

את הכתר מעניק פריג' דווקא ליו"ר הוועדה לשעבר ח"כ משה גפני: "להיות נוכח בוועדה כשגפני נמצא בה – זה דבר נדיר. מדהים לשמוע וללמוד ממנו איך הוא מוביל את ההתנגדות ואת האופוזיציה".

"למרות שאני רואה חשבון ולמרות שאני לוקח חלק נכבד בדיונים בוועדות השונות, עדיין אינני מתבייש לומר שאני אישית לומד הרבה מגפני".

"גפני מגלה מיומנות ובקיאות ושיטת ניהול בוועדה. הוא משתמש בכלים בצורה מאוד חכמה. הרי האיש היה יו"ר ועדת הכספים. האיש מבין ענין, נקודה".

לדבריו של פריג' "גפני עומד על רגליו האחוריות בשביל להילחם למען הציבור החרדי ששלח אותו לכנסת, כי הרי החוק הזה מפלה נגד חרדים, והוא מחויב לציבור שלו".

ולסיום, מילה טובה גם על ח"כ ישראל אייכלר:

"השבוע אייכלר איתגר אותי כשדיבר באיידיש בוועדת הכספים. אפילו גפני עזר לי להבין את השפה ואף לימד אותי מילה באיידיש – 'מענטש'".

"אייכלר הוא איש חכם משכמו ומעלה", סיכם פריג' את הדיון המרתק.

האזינו:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כיף לשמוע שאלו הם שלוחינו, גפני אייכלר חזקו ואימצו!!!